4 Eylül 2014 Perşembe

Rimmel London Nail Nurse


Tırnaklarınız uzamadan kırılıyor, soyuluyor yada gereğinden fazla esnekse bu ürün tam size göre. 
Rimmel London 14 gün de tamamlanan tırnak bakım ürününden hemen edinmelisiniz.
 Ben kullanıyorum ve çok memnunum. 
Takip ettiğim bir çok bloger ve youtube da video çeken arkadaş da bu üründen çok memnun.


Benim tırnaklarım çok ince ve uzamadan kırılıyordu.
 Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri tırnaklarım sağlıklı uzuyor.

Peki nasıl kullanıyorum bu ürünü?

Tırnaklarımızı temizliyorum, kesiyoruz ve törpülüyoruz. Temiz tırnaklarıma bu ürünü sürüyorum.
 Ve kurur kurumaz tırnaklarımın sertliğini hemen hissedebiliyorum. Yani anında etkisini görüyorum.
 İkinci gün bir kat daha sürüyoruz tırnaklarımıza bu ürünü. 
Bir hafta bu ürün tırnaklarımızda kaldıktan sonra 7. gün yani tam bir hafta olduğunda tekrar bir kat sürüyoruz ve 8. gün tekrardan bir kat daha uyguluyorum. Ve 14. günün sonunda bakımımı tamamlanıyom. Artık tırnaklarımız sağlıklı ve uzun. :) :)

Denemenizi tavsiye ederim.


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder