27 Eylül 2014 Cumartesi

ALIX AVIEN 230 Numaralı Ojesi


Artık sıcak havalar gidiyor ve sonbahara doğru adım atıyoruz iyice.
 O yüzden bu güzel ojeler son kez kullanmalıyım diye düşünüyorum. 
Şuan tırnaklarımda bulunan renk çok canlı değil  aslında kullanılabilir ama
 yinede soğuk havalarda koyu renk ojeler seviyorum ben.


  Alix Avien ojelerini ayrı bir seviyorum ben. Ojenin numarası 230 arkadaşlar. 
Gerçekten çok hoş bir tonu var. Açık ve buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum.
 Ve tırnak kusurlanızı da belli etmeyen bir renk.
 Alix Avien ojelerin yapısı çok güzel ne çok sıvı ne çok yoğun.

 Ama tek katta rengini vermiyen bu renk iki katta bu şekilde oluyor. 
Kendilerinden ben memnunum. 
İlkbahar ve yaz ayları favorim. Ve kesinlikle önereceğim bir oje. 



xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder