3 Eylül 2014 Çarşamba

AĞUSTOS AYI BİTENLER


Uzun bir süredir yazamıyordum arkadaşlar. Ama artık geri döndüm.


İlk önce sıkıcılarla başlayalım. 80'li ıslak mendil bitirmişim. 
Her ay en az bir tane bitirdiğim ürünlerden zaten.


Çantamda taşıdığım kipa ıslak mendillerinden Okyanus ve Hassas olanından bitirdim.
 İkisinin kokusunuda beğendim. Islaklıklarıda iyi. 
Denk gelirsem alınabilicek ürünlerden.


Benri'nin muhteşem kokulu ıslak mendilleri.
 Bayıldım. Başka bir şey söylemeye gerek yok sanırım. :)


Watsosn'ın artık görmekten sıkıldığınız susam sokaklı mini peçeteleri çok az kaldı bunlardan. 
Öteki aya biter sanırım.


Kipa'nın My beauty disk pamuklarından kullandım. İdare eder bir üründü. Alına bilir yani.


Mis kokulu Nıvea sabunum. Nıvea markasını çok seviyorum. 
Sabunlarını ayrı bir çok seviyorum.
 Bu sabun tam yazın son aylarına uygun bir koku. 
Tabikide Nıvea sabunları alınıcak listesinde.


Palmolive duş jeli bayıldığım bir ürün kendileri. 
Tabi ki gene kokusuyla favorim olan bir ürün.
Bildiğiniz türk usulü dibinde kalanları suyla kullandım. :D


Bir adet badem yağı bitirdim arkadaşlar.
 Ben badem yağını kaşlarıma ve saç uçlarıma kullanıyorum.


Bu parfüm ne zamandır bendeydi. 
Kullanıp bitirmeye çalışıyordum. 
Evde mevde, sokakta, tuvaletlere her bir yere sıktım ve bitirdim.
Ayrıntılı yazı TIK TIK!


İlk New well ürünüm  ojelerdi arkadaşlar. 
Bu ürünü küçük bir kozmetik dükkanından aldım. 
Kardeşimle yarım yarım kullandık çünkü ben bu ürünü hiç sevmedim.
 Çok yağlıydı. Ve asla almıcam bir daha.


Nıvea'nın dudak koruyucusuda bitti böylece.
 Çok güzel kokan ve severek kullandığım bir üründü kendisi.


Maybeline'in ambalajının mahvolduğu maskara. 
Fırçasını çok beğendim. Severek kullandım. 
Zaten bu üründen çok bahsetmeme gerek yok.
 Herkez biliyor nasıl bir ürün olduğunu.


Rossmann'dan aldığım mini diş macunu. 
Bu ürünü çantamda taşımıştım ve gerçekten çok sevdim.
 Alınabilicek, kullanılabilicek bir ürün.


Rexona rolon. Ben bu ürünü sevdim kokusu yapısı hoş.
 Ama vaat ettiği gibi 48 saat falanda değil. 
Fakat kesinlikle ter kokmuyorsunuz.


Arko Nem Güneş Sonrası Bakım Ferahlatıcı Jel hemde Aloe Veralı.
 Bu tarz ürünleri çok beğeniyorum arkadaşlar. Gerçekten işe yarıyorlar. 
O güneşin yaktığı teni harika serinletiyorlar.


Bıoblas'tın saç dökülmelerine karşı şampuan. 
Saç dökülmesine iyi geliyormu bilemem ama kokusunu beğendim.
 Bitkiselmidir söylenilen kadar oda muamma ama benim hoşuma gidiyor.


Ve son olarak kirden ölmüş bir sünger. 

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder