26 Temmuz 2014 Cumartesi

TEMMUZ AYI BİTENLER


Tabikide ilk önce çantamda taşıdığım peçeteler. 
Yine susam sokaklı Watsosn'ın mini peçeteleri. 
Az kaldı bunlardan o yüzden biraz üzgünüm aslında.
 Ambalajları çok sevimli ama ne yazık ki görmüyorum artık bunlardan Watsons'da.


Putix markasının alkolsüz ıslak mendili. P.h 5.5. 
Nereden buldum ben bu ıslak mendili onu bilemiyorum ama kullandım.
 Kokusu normal sıradan ıslak mendil sıradan yani.



Kotex hijyenik pet bitirmişim. Yeni petler denemeyi sevmiyorum ben arkadaşlar. 
Yani hoşuma gitmiyor farklı markalar kullanmak.
 Kendimi güvende hissetmiyorum. O yüzden her zaman kullandığım marka Kotex'tir
. Pembe poşetin içinde olan, desenli petler bunlar arkadaşlar. Çok sevimliler. 


Avon'un  Almond Blossom (Badem Çiçeği) isimli bu devasa banyo köpüğü. 
Yani  Ben bu ürünü duş jeli olarak kullandım. Baymayan güzel bir çiçek  kokusu var. 
Kokusu çok güzel sevdim. Fakat o kadar büyük bir ürün ki kullanırken sıkılıyorum ben. Bitmek bilmiyor. 
Birde benimkinin kapağının üst kısmı açıldı. Benden ötürü mü bilemedim.


Komili'nin şampuanını bitirmişim birde. Zeytinyağı ve papatya içeriyormuş. 
Gerçekten kokusuda zeytin yağı ve papatya karışık. Bendeki ince telli saçlar için olanıydı. 
Ben memnun kaldım. Kullanılmayacak bir ürün değil.


İşte devasa bir ürün daha. Hobi'den aldığım De Luxe Aseton. Bendeki 750 ml'lik olandı.Uzun bir süredir bendeydi artık bitti. Güzel bir asetondu. Bir özelliği yoktu yani aseton işte.


Avon'dan Anew Clinical Eye Lift Pro göz kremi. 
Bunu kataloglarda falan görmüşsünüzdür şu ikili krem. Göz kapağına jel alt kısmına krem kısmı var. 
Düzenli olarak kullandım ben bu kremi fakat hiçbir etkisi yok.
 Benim göz çevremde falan her hangi bir sorun yok aslında ama genede hiç bir fark yaratmadı.
 Kesinlikle tekrar almam.


Oriflame'ın All-Over Make-Up Remover yani makyaj temizleyicisi. 100 ml'lik sıvı bir ürün.
Beni rahatsız eden bir kokusu yok. Hatta bence kokusu bile yok. Memnun kaldığım bir ürün oldu.


Avon'dan Senses Citrus Burst Ot kokulu vücut losyonu. Bence gerçekten greyfurt ve ot kokuyor. Nemlendirmesi yaz ayına göre oldukça güzel fakat kışın yetmicektir.
Alışveriş yazımda bahsetmiştim biraz TIK!!


Kipa'dan aldığım My Beauty Fresh kokusu. Kullandım ama bir daha almam.
Yazısı için TIK!!


Avon'un Soft Musk parfümünüde bitirdim. Pudralı çiçeksi hafif bir koku. 
Severek kullandım bir daha alırmıyım bilemiyorum.


Avon'dan yine bir parfüm Wish Of Love. Çok tatlı şekerli bir koku. Genç kızlara çok yakışan bir koku.
Alışveriş yazımda bahsetmiştim TIK!!


Bir fondöten bitirdim ama bana bunu arkadaşım vermişti ama hangi fondötenden verdiğini hiç bilemiyorum.
Ama kullandım bitti.


Essence'in All-İn-One BB Cream'i. Spf 30 içeriyordu ve bendeki 02 natural rengiydi.
 Yaz aylarında severek kullandım ve bitirdim. Memnun kaldım.


Bir sürü dudak ürünü bitirmişim. Ama hepsi çok azdı.

İlk olarak P2'den Sheer Galm Lipstick bitirdim. Sevdiğim bir üründü keşke bitmeseydi. Yazısı için TIK!!

İkinci olarak Avon'dan Glazewear Shine Lip Gloss. İyiki bitti. Biraz daha bitmeseydi çöpe gidecekti. Yazısı için TIK!!

Üçüncü bitirdiğim ise Nıvea'dan Fruıty Shıne. Bozulmadan bittiğine sevindim.Yazısı için TIK TIK!!

Ve son olarak ambalajındaki etiketin soyulduğu bir ürün. Buda Avon Care serisinden bir dudak balmı. Bendeki E vitaminli ve Jojoba  yağı içeriyordu. Kokusu falan çok güzeldi. severek kullandım.


Gabrini'den Neon kırmızı oje bitirdim ben. İçinde daha var aslında yani dibinde ama alınmıyor napayım artık. Bitti sayıyorum.


İki adet parfüm tester'ı Avon'dan.
Yine avon'dan Red Velvet isimli kırmızı ruju ve sevdim ben bu kırmızı ruju.
Golden rose'un tırnak için olan beyaz kalemi.
Çok rahat uygulaması ben çok sık kullanıyorum ve çok da hoş oluyor.
Son olarak da Inglot'un far aplikatörü.


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder