7 Temmuz 2014 Pazartesi

Minicik Rossmann Alışverişi


Geçen arkadaşımla buluşmaya giderken bir baktım ki  Kemeraltı'ndaki Rossmann'ın önünden geçiyorum. Hemen geri dönüp minicik bir alışveriş yaptım. 

Bakalım neler almışım..


İlk olarak şu 2,50 - 3 TL arasında değişen ISANA'nın duş kremini aldım.
300 ml'lik bu ürün Aloe Vera ve Yoğurtluymuş. 
Normalde benim cildim yağlıdır ama yaz aylarında cildim çok kuruyor ve
 güneş alerjim olduğundan kaşınıyorum. O yüzden bu duş kremini denemek istedim.
 Belki duştan sonra birazcıkta olsa bir nemlendirme sağlar. 


Rival De Loop Young ojeler.
Bunların tanesini 1,49 liraya aldım. Mor rengin numarası 06 PURPLE RAİN fakat pek renk vermiyor
 2 kat kesin hatta tam şişedeki rengini istiyorsanız 3 kat sürmelisiniz
. Bu biraz can sıkıcı.
Ama simli ojeye bayıldım. Rengin numarası 14 SPARKLİNG PRİNCESS.
 Bunu sürdüğüm ojenin üstüne sürüyorum yada sadece 1 tırnağıma sürüyorum. 
Pek tatlı oluyor.


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder