17 Temmuz 2014 Perşembe

Mini Watsons Alışverişi


Yine minicik bir alışverişle buradayım. :) Aslında Watsons'a gitmemdeki amaç aseton almaktı.



Hangisini alsam diye bakınırken bu Watsons'ın asetonsuz oje çıkarıcılarını gördüm ve almaya karar verdim. 

PEMBE olan kuru tırnaklar için ekstra nemlendiricili ve vitaminim B5 içeriyor. 
Gül kokuyor. Paketini açmadan bile dolabımın içini kokuttu öyle bir kokuya sahip. 
Ayrıca kullandıktan sonra tırnakları nemli ve hafif yağlı bırakıyor. Ama ben rahatsız olmadım bu histen. 
Kısa bir süre sonrada tamamen emilimini gerçekleştirdi zaten. 


MAVİ olan ise daha açmadım kullanmadım fakat ambalajında kırılgan tırnaklar için
 ekstra güçlendirici olduğu ve E vitamini içerdiğini söylüyor. 

Bu ürünlerin tanesi 6 liraydı sanırım arkadaşlar. Kasaya gittiğimde ise kasiyer bayan Rimmel London oje alana bu oje çıkarıcıların bedava olduğunu söyledi. E bende koştum aldı hemen. :D 


Soldaki Nail Nurse serisinden 3171 numaralı tırnak kurtarma zımbırtısı. Ne denir ki bunlara ojemi? Cila mı?

Neyse bu ürün 14 günlük bir kürmüş. Tırnak sertleştirme, tedavi etme vaatleri olan bir ürün.
Şu sıralar tırnaklarım kırılmaya başladı. O yüzden böyle bir ürün almak istedim. 

Sağdaki ise Kate serisinden 3352 numaralı koyu bir yeşili.
 Denemedim daha büyük bir ihtimalle sonbahara kışa kadarda açmam. 
Yazın daha çok Canlı pembeler, maviler, yeşiller tercihim.


Ve son alarakta Rexona' nın Fresh deodorant roll-on'unu aldım. 
Kokusu tam fresh değil hafiften bir tatlılıkta var ama kesinlikle baymıyor.
 48 saat koruma vaat ediyor ama bence yanlış. Hiç bir ürün 48 saat koruma sağlayamaz bence.
 Ama sevdim bu ürünü.



xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder