13 Temmuz 2014 Pazar

MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR?


Günlük yanımda taşıdığım makyaj çantamı göstericem bugün size. :)
 Ama söyle söyliyim içindeki bazı şeyler günlük olarak yaptığım makyaja göre değişiklik göstermekte. Mesela ruj, allık falan.

Hemen geçelim ürünlere. :)


İlk olarak Essence'in ALL İN ONE BB CREAM. Bendeki rengi 02 Natural. Spf 30 içeriyor. 
Yaz aylarında tercihim her zaman bb kremlerden yana. 
Doğal sağlıklı bir görünüm veriyor. Yüzümü nemlendiriyor.
 Ve bu sıcak havalarda yüzümde ağırlık yapmıyor. 


Bb krem uygulamak için sıradan üçgen sünger. 
Fondöten ve bb krem uygulamak için bence en basit ve doğal görünüm veren süngerler oluyor.
 Fırça kullandığım günler bile muhakkak üstünden bir süngerle geçiyorum. 

Bu süngerin de artık ahı gitmiş bahı kalmış, değişme zamanı gelmiş. :)


Oriflame PURE SKİN/Hide& Treat. 
Katalogdan sipariş ettiğim sivilce kızarıklıklarını geçirdiğini vaat eden bu krem.
 Turuncu alt tonlu olduğu için ben kızarıklıklarıma sürüyorum.
 Geçiriyotmu bilemem ama görünümünü yok ediyor. 


Her zamankı gibi Nıvea lip balmım yanımda olmalı. :)  

Ayrıntılı yazı TIK TIK !


Rapsodi markasının 01 numaralı ruju.
 İlk önce ambalajı berbat arkadaşlar. 
Tamam kabul ediyorum bu ruj bende 1 senedir var ama kapağı aldığım ilk 1 ayda bu hale geldi. 
Ayrıca kapağı da yerine oturmuyor. Yanımda taşırken çok rahatsız oluyorum aman kapağı açılacak mı,
 ya çantama bulaşırsa, ya diğer malzemelerimi mahvederse falan filan.
 Bence ambalaj konusunun üstüne gitmesi gerekiyor bu markanın. 

Fiyat açısından çok uygun 2 - 2,50 tl gibi bir fiyatı vardı sanırım yanlış olmasın geçmiş gün
 ama en fazla 3 tl'dir.


Rengi Nute ama hafıften bir turunculuğu var. Yapısı ise mat. 
Hem nute hem mat olunca dudaklarınızın tüm kusurlarını ortaya çıkarıyor bu rujlar.
 Bunu tek kullanmak kusursuz dudaklara sahip olmak lazım.
 Fakat ben kusursuz dudaklara sahip değilim. Bu ruj bende dudak çizgilerime dolma yapabiliyor.
 O yüzden bende ya altına şeffaf bir dudak nemlendiricisi sürüyorum, 
vazelin bile olabilir yada yine altına başka bir renk ruj sürüyorum. 

Ama genelde nemlendiriciyle tercih ettiğim bu ruj yaz aylarında çok hoşuma gidiyor. 


 Burada Essence'in Oz The Great and Powerful serisinden bir eyeshadow var, bendeki 03 GENEROSITY. Ben bu farı allık olarak kullanıyorum ama far olarak da hiç fena durmuyor 
pembe pembe bir görüntü vermiyor yani. :)


Yapısı ışıltılı. Mat allıkları ışıltılı kullanmak istediğinizde üstünden bununla geçebilirsiniz. 
Hoş ve tatlı bir görünüm veriyor. 


Ve son olarak da bir allık fırçası. Benim son zamanlarda yanımda taşıdığım makyaj malzemeleri bu şekildeydi. :)



xoxo

1 yorum:

  1. Çok güzel ürünler! Özellikle bb kremler benim de favorim!

    http://bellemelange.net/blog

    YanıtlaSil