20 Temmuz 2014 Pazar

Çöpe Giden Ürünler


Bugün belli sebeplerden dolayı çöpe atmak zorunda kaldığım ürünlerden bahsedeceğim size. 



İlk olarak Eyfel markasına ait olan açık parfümler. 
Sağdaki K128 numaralı Lolita isimli parfüm. LOLİTA LEMPİCKA'ya benzediği söyleniyor bu parfümün. Ben bir ara çok kullanıyordum. Şişe şişe bitirdim ama artık sıkılmışım sanırım 
bu şişeyi bitiremedim ve ne zamandır öyle duruyor. 
Artık rengide koyulaşmış atma zamanım çoktan gelmiş.
 Ama dediğim gibi severek kullandım. 
Koku olarak ise şekerli bir koku ama baharat kokusuda oldukça baskın.

Soldakinin ise numarasını bilmiyorum çünkü çıkmış. O daha fresh bir koku ama 
oda ne zamandır bende tutmak istemiyorum elimde artık.


Avon'un Rıvıera Goddess isimli parfüm. 
Yine bu uzun zamandır benimle olan bir koku. Herhangi bir bozulma yok.
 Ama ben bu ürünü aldığım ilk günden beri sevemedim. Kokusu gerçekten çok kötü. 
Dedim belki ilk sıkışta kötü geliyordur sonra düzeliyordur ama
 yok anacım kullanamadım ve kullanamayacağım.
 Neden bu kadar sakladığımı da bilmiyorum ama artık çöpe. 


Etty parfüm. Bu ürünün herhangi bir numarası ismi falan yok. 
Metro marketinden almıştım ama aceleden erkek olanından almışım. 
Tabi ben bunu eve gelinde farketmiştim. Ama 3 tl gibi bir fiyatı vardı sanırım 
onun için gidip değiştirmeye falan değmezdi. 
Bende odama falan sıktım 2-3 kere sonra unutmuşum kuytuda.
 Öyle kalmış artık kalmasın çöpe gitsin dedim bende. 



Burada Orkide markasına ait 3 tane oje var.
 En soldaki mavi renk hariç diğer ikisinin rengiyle oynadım ve maviyi hiç kullanmadım. 
Çünkü kapatıcılığı sıfır 3 kat sürmem gerekiyordu.
 Bu zamana kadar yaklaşık 1 yıldır öyle durdu, kullanılmayı bekledi ama
 kullanmayacağıma karar verdim bundan sonrada o yüzden o çöpe gidiyor. 
Diğer ikisi pembe ve mor ise yapısı bozulduğu için atılmak durumunda kaldılar. 
Ama pembeyi çok seviyordum.


Bir diğer çöpü boylayan oje ise Rapsodi markasının 344 numaralı ojesi. 
Bu ojenin rengi çok hoşuma gidiyordu çünkü ne tam siyah ne tam gri renkteydi.
Ortada kalmış daha önce hiç bir markada görmediğim bir renkti.
Yapısının bozulmasına çok üzüldüm. Eğer bir daha denk gelirsem alırım. 


Golden Rose'dan Fantastic serisinin krem renkli ojesiydi bir zamanlar. 
Ben mavi ve yeşille karıştırarak çok hoş bir renk yaptım ve çok kullandım kışın ama artık yapısı bozuldu.
 O yüzden çöpe.


Ve son olarak yine benim renkleriyle oynadığım Golden Rose ojeler.
 Maalesef yapıları bozulduğu için çöpe gidecek bu ürünlerde. 

Sanırım ojelerimi birbirine karıştırdığım için yapıları kısa sürede bozuldu. üzüldüm bu yüzden bir daha oje karıştırmak yok. Bozuluyor sonra. 

Görüyoruz ki ben sadece parfüm ve ojerimi çöpe göndermişim. :)


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder