30 Haziran 2014 Pazartesi

Seyahat Makyaj Çantam


Malum yaz geldi artık, gezme tozma sırası geldi. 
E yanımızda olması gerekenler şeyler var biz bakımlı kadınlarız. :) 

Bakalım benim yanımda olan şeyler neler?


Benim makyaj çantam Avon'dan. İndirimde çok çok ucuz bir fiyata almıştım
 ama kusura bakmayın geçmiş zaman hatırlayamıyorum.
 Çok büyük benim tüm ihtiyacım olabilecek tüm renkli kozmetik ürünlerini içine alıyor.
 Buda benim için büyük bir avantaj.


Küçük bir şişeye aktardığım seyahatlerde yanımda taşıdığım bir aseton ve 3 renkte oje. 

Ojelere daha yakından bakalım ne götürmüşüm?


Pastel'in minik altın ışıltılı pembe ojesi çok tatlı değil mi kızlar?
Tam yaza uygun bir oje.


Cecile'in sedefli pırıltılı ojesi. Gece mece dışarı çıkarsak yanımızda bulunsun. :)


Avon'un bu mini ojelerinden var birde yanımda. Bu oje tırnakta şeffaf bir hal alıyor. Başka bir renk ojenin üstüne sürünce harika duruyor. Sedefli ışıl ışıl. Farklı bir şeyler isterim diye benimle gelicek.


Oriflame'ın sivilce kızarıklığını geçirdiğini iddaa eden bu kremi yanımda çünkü
 1-2 adet sivilcem mevcut şu aralar.


Rengi turuncu alt tonlu kapatıcı gibi. ama yapısı yoğun ve hemen kuruyor yüzde.
Etkisi var mı pek bilmiyorum ama ben turuncu alt tonlu olduğu için
 sivilcelerimi kapatmak için kullanıyorum.


Yaz olguğu için yüzüme ağır şeyler sürmek istemiyorum. 
O yüzden yanımda essence'in bb kremini götürücem.
 Bendeki 02 natural rengi. 
Bb kremimi uygulamak içinde bir fırça ve sünger götüşücem. 
Artık hangisini kullanmak istersem.


Show By Pastel pudra yanımda. Bendeki rengi 401. Parlamak kim ister ki? 
Yanımda taşıdığım en önemli makyaj malzemesi. 
Sizde benim gibi yağlı bir cilde sahipseniz eminim sizinde öyledir.


Evet yine kapağını kırdığım eski seri bir Avon allığı yanımda. Ortasıda baya açıldı.
 En sevdiğim allığım bu. Doğal bir şeftali tonu. 


NYC 'nin bronzlaştırıcısı var yanımda ama ben bunu kontür yaparken kullanıyorum. 
Bendeki 724A. Yaz aylarında en çok kullanılan ürün bu sanırım.


Tabi ki bu paleti götürmeseydim olmazdı. Fırçalarda benimle geliyor. 



Göz kalemi olarak Flormar'ın 113 numaralı waterproof beyaz kalemi.
Emily'nin 101 numaralı gene waterproof siyah göz kalemi.
Cecile'nin Silky Eyeliner 18 numaralı mürdüm göz kalemini götürücem. 

Bir tanede toka atmışım çantanın içine.



Benimle gelen bir diğer ürünler ise Avon Süper Shock maskara.
 Bayılıyorum bu maskaraya bence Avon'un en iyi maskaralarından biri.


Golden Rose'un diplinerıda benimle gelicek. 



Alex Avien'den 333 numaralı lip linerını aldım yanıma doğal dudaklar isterim diye.
Avon'dan Ruj testerı. Yer tasarrufu için. Rujun ismi RED VELVET. Beğendiğim bir kırmızı tonu oldu.
P2'den lipstick. Herhalde yazın en çok kullanmayı sevdiğim ürün bu.



Bitmek üzere olan Oriflame'ın göz makyaj temizleyicisi.


Rossmann'dan aldığım mibi diş macunu ve diş fırçası, olmazsa olmaz.


Mini minnacık bir tarak.


Ne olur ne olmaz diyede bir cımbız ve sevimli törpüm.


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder