17 Haziran 2014 Salı

Minicik Avon Alışverişi



SADECE İHTİYACIM OLAN ÜRÜNLER :)


 

İlk önce Avon Süper DRAMA maskarasından aldım. Açıkçası almamdaki tek sebep fırçasının minik mor yelpazelerden oluşmasıydı. İlgimi çekti. Fiyatıda indirimde 8,90'dı. E bu fiyata denemeliydim ve hemen bir tane sahip oldum. 



Senses REFLECTİON Nemlendiri Kremsi Duş Jeli. Katalogdaki koku bölgelerinden aldım ilk kokusunu. Ve hemen bunu denemeliyim dedim. Birde nemlendiricili olunca tamamdır. Oryantal orkide ve ahududu kokularının mükemmel birleşmesinden olusan bir koku. Zannettiğiniz gibi bol şekerli bir kokuda değil üstelik. Küçük boyunu almayı tercih ediyorum böyle şeylerde çünkü sıkılabiliyorum kokusundan. 250 ml'lik bu ürünü 4,50 liraya aldım sanırım. Yani en fazla 4,90'dı daha fazlası değil ama.



Senses Duş Sonrası Uygulanan Nemlendirici Vücut Spreyi. Tabiki sadece duş sonrası değil istediğimiz zaman kullanırız. 1-2 kere kullandım. Çok çabuk emiliyorlar. Öyle yapışık bir histe bırakmıyorlar. Ama cildi aşırı kuru olan arkadaşlar pek sevmicektir. Malesef bu ürünlerin fiyatlarını hatırlayamıyorum. 

Turuncu renkte olan PASSION. Diğerine göre daha güzel koku olarak. Egzotik meyve gibi kokuyor yada meyvelerin karışımı. Çiçekte yazıyor üstünde fakat ben çiçek kokusu almadım. Ben en çok bunu sevdim.

Yeşil olan CİTRUS BURST. Narenciye, mandalina ve greyfurt koktuğunu iddia ediyor. Bense sadece greyfurt ve ot kokusu alıyorum. Pek sevmedim kokusundan dolayı o yüzden ilk bunu kullanıp bitiricem.


Avon'un kendini kanıtlamış iki parfümünün vücut spreyi. Bence ikiside harika yaz kokuları.
100 ml'lik ürünler. Panoramadan 5,10 kuruşa aldım tanesini.

CELEBRE. Çok hafif bir çiçek kokusu. Şeker kokusu hiç yok. Masum bir koku gibi. Yani tam benlik.

PUR BLANCA. Bu vücut spreyinin parfümünü daha önce kullandım. Ferah ve serinletici bir kokusu var.  


WINDSCAPE. Freş ve yazlık bir koku. Burnuma narenciye yada portakal kokusu gibi bir koku geliyor. Benim gibi çok ağır kokulardan hoşlanmıyorsanız beğeneceğinizi sanıyorum.


Ve son olarak WİSH OF LOVE  hemde iki tane. Meyveli şekerli çok güzel kokuyor. Kapalı bir alanda sıkınca benım başımı ağrıtıyor. Fakat o kadar tatlı bir koku ki bende çantamda taşıyorum.  :) 
Üç tanesi 47,99 du sanırım. Bir tanesini kardaşime verdim. İkimizde bayılıyoruz.

      xoxo

2 yorum:

  1. wısh of love kokusunu beğeniyorumm :) bloğumda çekilişe beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genç bir koku arada kapağını açıp kokladığım oluyor :D

      Sil