23 Haziran 2014 Pazartesi

Mini Gratis Alışverişim


Şu genelde herkesin elinde bulunan CİTY COLOR 4'lü far paletini aldım.
Bendeki SMOKEY BROWN. 
Günlük kullanıma çok uygun doğal tonlu bir far paleti.

Yanınızda kolaylıkla taşıyabilirsiniz.
Açık renkleri günlük, sol alttaki rengi
 gece kullanabilirsiniz.
 Fakat ağır makyajdan hoşlanıyorsanız sizi tatmin etmeyecektim.


Renkleri daha iyi görebilmeniz için :)



Renkler mat değil arkadaşlar, pırıltılı. Ama öyle şimleri, ışıltıları ben buradayım demiyor.

 Denemenizi tavsiye ederim. Hem ne kaybedersiniz ki? 
Normal fiyatı 5 küşür sanırım tam bilmiyorum yanlış olasın ama o civarlarda. Ben indirimde sadece 3,50 liraya aldım. 4 far için çok ucuz bir fiyat. 


Birde renklere şöyle bakalım ama siz tırnaklarımın kusuruna bakmayın :)



Renkleri çok hoş işallah gözümde de bu kadar güzel dururlar.




Malesef yağlı bir cilde sahibim. 
Takip ettiğim blogger'ların önerisiyle aldığım CETTUA marka bu yağ emici mendiller. 
Daha denemeye fırsatım olmadı.

Merak ediyorum işe yarayacaklar mı?


Birde mendillere bakalım nasılmış? 



Yapıları çok ince ve göründüğü gibi sert değil. Varla yok arası diyebilirim hatta. 
 Ayrıca ambalajı da pek tatlı.


Arkasınada göz atalım..



Fiyatı ise indirimde 2,50 lira arkadaşlar bu yağ emici mendillerin 
denemeye değir diye düşündüm bu fiyatı görünce.




Burada da EKLİPS markasının EYELİNER FIRÇASI var.
 Ben bu fırçası jel eyeliner sürmek için değil koyu renkteki farlarımı fırçamı ıslatarak 
eyeliner gibi göz kapağıma sürmek için aldım.
 Gördüğünüz gibi daha kullanmadım. Performansı nasıl hiç bir fikrim yok. 

Fiyatı ise 3,75'di. 




Yine EKLİPS markasının FAR FIRÇASI. Bu fırçayı ya far uygulamak için yada göz altı kapatıcımı sabitleme pudrası sürmek için kullanacağım. Karar vermedim anlayacağınız arkadaşlar. 
İki amaç içinde kullanmadım daha.

Bunun fiyatıda 4,95'di.

Bu iki fırçanında tüyleri yumuşak. Şayet uygun fiyatlı fırçalar istiyorsanız bir gidip bakmanızı tavsiye ederim.


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder