30 Haziran 2014 Pazartesi

LANCOME Lip Gloss 316



Elimdeki ürün Lancome markasının bir lip glossu. 
Bunların pakatleri falan değişmiş olabilir yada kalkmış çünkü
 artık göremiyorum ben bu lip glossdan.
Ben alalı rahat 2 sene oldu tam hatırlamıyorum.
 Ama hiç bir değişim yok yapısında kokusunda. 




Bendeki 316 numarası. Bu çok açık bir pembe. Barbie pembesi diyebiliriz hatta.
 Parıl parıl duran simlerinin tabiri caizse gözüm kadar olan bir gloss. 
Bu ürünü ben rujlarımın üstüne sürmek amacıyla almıştım fakat pembesi o kadar açık ve simlerinin pigmentasyonu o kadar yoğundu ki alta sürdüğüm rengi değiştiriyordu.
 Bu yüzden bende elimdeki bir başka glossu bununla karıştırdım ve tek basına kullanabileceğim bir gloss haline getirdim şuan çok memnunun. 




Bu ben rengini değiştirdikten sonraki hali. 
Renge çok benzeyen glosslar başka markalarda zaten mevcut farkındayım ama
 ben para verip aldığım ürünü çöpe atmak yada başkasına vermek istemedim. 

Bu arada yapısıda yapış yapış falan değil. Dudağınızda fazlalık varmış hissi vermiyor. 




Buda fırçanın yakından görünüşü. Diğer fırçalara göre daha kalın, yayvan bir tipi var. 
Benim gibi kalın dudak yapısına sahipseniz çok uğraşmadan
 glossunuzu düzgünce uygulayabilirsiniz bu ürünle. 


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder