18 Haziran 2014 Çarşamba

HAZİRAN AYI BİTENLER



İlk önce şu büyük ıslak mendilleri gösteriyim.
Ben bu ıslak mendilleri ellerimi silmek için, masamın üstünü silmek için yada yüz makyajımın ilk katını şöyle kaba taslak almak için kullanıyorum.
İkisininde fiyatı çok uygun denk geldikçe alacağım ürünler.

PLAY WORLD. Kapaklı olması güzel. Islak mendiller kurumuyor. Ve çok güzel meyve kokuyor. Elmalı gibi sanırım. İçinde de 64 adet var. 

KİPA ISLAK HAVLU. Ne kokusu olduğunu anlayamadım ben ama mis gibi yani temiz kokuyor. Rahatsız edici bir kokusu yok. Yüzeyi pütürlü. Hassas olan cildimi tahriş edermi diye düşündüm ilk başta ve cesaretimi toplayıp denedim. Bir sorun olmadı. Kapaklı olmaması kötü çünkü bir süre sonra yapışkanı özelliğini kaybediyor ve ağzı açık kalıyor. Kuruma riski var ama ben çok çabuk bitirdiğimden problem olmuyor benim için. İçinde 63 adet bulunmakta.




Çantamda taşıdığım ıslak mendilleriden bahsedelim birazcıkta.

KİPA ISLAK HAVLU MENDİL. İsmi biraz garip farkındayım. Kokusu öyle cok ferah değil ama rahatsızda etmiyor beni. 3'lü paket halinde aldım. Bir paketin içinde 15 adet var. Fiyatıda çok uygun neden almayayım ki? 

PEARLY ISLAK HAVLU. Bunu erkek arkadaşım yanımda ıslak mendil olmadığını söylediğimde arabadan verdi. Tabi artık kurumaya yüz tutmuştu hemen kullandım o yüzden. Güzel kokuyordu. Paketin üstünde 15 adet yazıyordu. Bana geldiğinde içinde 7-8 adet anca vardı.




WATSONS MİNİ HANKİES. Watsons'dan aldığım sevimlimi sevimli on'lu paket halinde satılan mini mendiller. Tabiki gene çantamda bulundurmak için benimleler. Pek bir özellikleri yok aslında paketi yüzenden 1-0 öndeler. 



IKEA PEÇETE. Evet bu ürün yemek masasına konulmak için farkındayım. Fakat ben bu ürünü koyu renk ruj sürdüğümde ama o gün o kadar yoğun bir ruj sürmek istemediğimde dudağımdaki fazlalığı almak için kullanıyorum. Siz herhangi bir peçetede kullanabilirsiniz tabi ki. Ama ben desenine bayıldım. 
                      



KİPA PEÇETE. Yine aynı amaç için kullandığım peçeteler. 




İNCİ DİSK PAMUK. Yanları dikişli sıradan pamuklar. makyajımı silmek için, tonik uygulamak için yada ojelerimi çıkartmak içim kullanıyorum. Marka açısından bir ayrım yapmıyorum. Bu ayda bunu kullandım. İçinde 70 adet vardı.




4 adet far aplikatörü. Biten değildi kullanılan ve ömrü biten ürünler bunlar sanırım. Çöpemi gitti desek ne desek bunlara? 




Bu ürünlerin yazısını yazsam mı yazmasam mı diye çok düşündüm. Çünkü bunlar doktorun yazdığı, doktor tavsiyesiyle aldığım ve kullandığım ürünler.

Ama siz bilinçli bayanlar olduğunuz için bir sorun olacağını sanmıyorum. :)

Soldaki BENZALİN TOPİKAL JEL. Bu ürünü boyun çevremdeki tek tük çıkan sivilceler için kullandım. Boyun çevresindeki sivilceler rahimde bir kist olma riskini yansıtıyor yani sivilce deyip geçmeyin. Doktorunuza gidin. 

Soldaki ise göz alerjim için kullandığım ZADITEN göz damlası. Sürekli kullandığım bir ürün çünkü alerjim mevsimsel yada başka bir sebepten değil. sürekli olan ve hiç geçmicek bir alerji. Kaşınma, hiç olmadık zamanlarda sulanma, akma gibi şeyler. Görmemde hiç bir sıkıntı yok.




ESSENCE KİSS CARE LOVE LİP BALM. Nefret ede ede bitirdiğim bu lip balm. Rengi çok hoş. Kokusu çok hoş. Yapısıda fena değil. Fakat dudağımda duruşu. Belki sadece bende öyle kötü durdu. Ama gerçekten çok yapay duran bir lip balm. Oysaki ben doğal dursun diye turuncu rengini almıştım. Neyse bu ürünü kesinlikle dışarı çıkarken kullanmadım. Bilgisayarımın yanında duruyordu ve sırf bitsin diye dudağımdaki hissi bittiği an tazeledim. Ve sonunda bitirdim kurtuldum bir daha asla ama asla almam. 




Sizinde bildiğiniz gibi oje bitirmek zor bir iştir aslında. Ve ben bunu bu ay iki kez başardım.
Pembe oje çok severim zaten bunu anlamışsınızdır. 

FLORMAR PRETTY serisinden P08 ojesini çok beğeniyorum. 6 ml'lik bir ürün olması bitirmemi kolaylaştırdı tabiki. Bulduğum yerde aynısından aldım bile.

ORKİDE NATTY rengi ise yok öyle bir renk aslında. Ben istediğim tonda pembeyi kendin yaptım. Şeffaf renkteki yani cila ojeye istediğim renkleri karıştırdım. kırmızılar açık tonda pembeler. Ve sonucu harik oldu. Severek kullandım ve bitirdim. Sizde bu şekilde kullanmadığınız ojeleri kullanılır hale getirebilirsiniz.




Dışarı çıkarken yanımda taşıdığım GOLDEN ROSE'un ANTİBAKTERİYEL EL TEMİZLEME JELİ.
Bir hobi alışverişimde hediye olarak verilmişti. Alıcağım bir ürün değil yani. bu tarz ürünlerin elimi temizlediğinden emin değilim. ıslak mendiller daha iyi geliyor.




AVON MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ. Çok aman aman bir ürün değil ama kullanıyorum. Kremsi yapısı bana çok yağlı geliyor. Ürünü kullanktan sonra yıkamam gerekiyor. Birde besleyici olduğunu iddaa ediyor ama ben bir fark göremedim. Belki yıkamam ihtiyacı duyup yıkadığım içindir.




AVON NATURALS serisinin KARPUZLU VÜCUT LOSYONU. Ben bu ürüne bayıldım arkadaşlar. Bana 4,50 tl gibi bir fiyata geldi. kokusu muhteşem. Ve ben kalıcı olduğunu da düşünüyorum. 




NIVEA FOR BLACK & WHITE. Kokusu, yapısı harika. 48 saat olmasa bile gün boyu idare ediyor benı. Rolon arıyorsanız ve hala denemediyseniz kesinlikle denemelisiniz.




AVON SAÇ UCU SERUMU.  Kokusu çok hoş. Ve gerçekten işe yarıyor.
Kullandıktan sonra saçlarınız yumuşacık oluyor ve mis gibi kokuyor. Bu serumun argan yağlısı da var. Bir arada ondan denemek istiyorum.




LOREAL PARİS THE MİNERALS TRUE MATCH FONDÖTEN. Güzel bir ürün. Yüzde duruşunuda beğendim severek kullandım. Fakat ürünü alırken sorun oluyor. Fırçayı çıkarıp ürüne batırdığınız an uçuşan pudrayı görebiliyorsunuz. Ve masanız pudra oluyor. Onun dışında kapatıcılığıyla gönlüme taht kurmuş bir ürün olup bittiğine üzülüyorum.




ESSENCE STAY NATURAL CONCEALER. Bendeki rengi 03 soft nude rengi. cilt rengime tam uyuyor. Yağlı bir yapısı yok. Çok bayılmadım. Ama kullanılmıcak bir üründe değil. Belki bir gün tekrar alırım.


 


İFL SHE WAVA AÇIK PARFÜM. Bendeki 100 numarası. Kışlık ağır bir çiöçek kokuşuydu. Yaz aylarına girerken bitirmek istedim ve bitirdim. Kışın tekraralmayı düşünebilirim.




ORİFLAME HYPNOTİC WONDER MASCARA.İki taraflı. Bir tarafı siyah diğer tarafi ise gümüş rengi hafif parlıyor. Ben siyah tarafını bitirdim tabi kigümüş rengi olan tarafına ise hiç dokunmadım. O taraf çöpe gidiyor gibi yani.




Gümüş olan tarafını bu şekilde. Ayrıca fırçası plastik bir tarafı uzun bir tarafı kısa. Dolgunluk vermek yerine kirpikleri tek tek ayırıp uzatıyor.

Bu ay bitenlerim bu şekilde.

xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder