22 Haziran 2014 Pazar

AVON True Colour 6 in 1 ( NEUTRAL EYES) Palet



Ne düşündüğünüzü biliyorum :) Evet bana bu paletler dayanmıyor. Düşürdüm ve kırdım. 
Ne şanstır ki hep Avon ürünlerinin kırıyorum. 

Gelelim ürüne. Sağdaki dört renk pırıltılı, sedefli gibi. Soldaki iki tanesi ise mat. Okula giderken, arkadaşlarımla buluşacağım zaman, gezmeye mezmeye her yere bu paleti kullanıyorum. Eğer benim gibi doğal tonları seviyorsanız bu renklerde tam size göre.

Sadece bir tanesini kullanamıyorum. Oda en solda alt kısımdaki gri renk. Çünkü rengini vermiyor.
 Bazlada denedim ama bir solukluk var renkte.
 Onun dışında sevdiğim bir palet.

Avon farlarının şöyle genel bir sıkıntısı var arkadaşlar. Pırıltılı ve sedefli farları çok güzel. Yapıları olsun renkleri olsun. Fakat mat farlarının bi dağılmama sorunu, yapılarının sert oluşu falan filan...


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder