29 Haziran 2014 Pazar

Avon Care Light Moısture Tazeleyici Jel Temizleyici


Evet siz bayanlar cildiniz yağlı ve hassas ise size göre en iyi temizleyiciler jel temizleyicilerdir. 

Şimdi size Avon'un bu yeşil çay ve salatalık özlü temizleme jelinden bahsedeceğim.

Ben bu ürünü katalogdan değil fırsat broşüründen çok ucuz bir fıyata aldım. Fakat tam olarak hatırlayamıyorum fiyatını kusura bakmayın.

Ürünü hemen hemen 1 aydır kullanıyorum.
 Çok az bir miktarı tüm yüzünüzü temizlemeye yetiyor.

Kokusunu ne yeşil çaya nede salatalığa pek benzetemedim ben. 
Ama kötü bir kokusu yok. Beni rahatsız etmedi en azından.

Temizleme konusunda da başarılı olduğunu düşünüyorum. Kullandıktan sonra bir ağırlık, yapay bir his yada tekrar tekrar durulama hissi hissetmiyorum yüzümde.


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder